Núria (Barcelona) | 14 a 16 d'octubre de 2011

Reunint uns cupons i omplint una cartilla, El Periódico regalava un 2x1 en una estada de dues nits a Núria. Tots dos feia molt que no hi havíem estat, i no hi havíem anat mai junts, així que vam aprofitar l'oferta i vam reservar per l'octubre, ja que abans estava tot ple.

El divendres al sortir de la feina vam pujar amb cotxe fins a Ribes de Freser per agafar el cremallera, que anava inclòs en el paquet.

El dissabte pel matí, amb un dia blau i radiant, vam sortir a fer una caminadeta que ens havia de portar al Pic de L'Àliga, a 2.422 metres d'altitud, pujant pel Camí de les Creus i passant per l'alberg. El problema és que ens devíem saltar algun senyal i ens vam passar de llarg el cim. Vam acabar fent una volta molt més llarga del previst, però va ser una excursió molt maca.

De tornada a l'hotel a mitja tarda, vam fer una volta pel zoo domèstic que tenen a l'esplanada.

Per la nit ens vam apuntar a una excursió guiada pels voltants de l'hotel, on explicaven coses del lloc: el tractament de l'aigua del riu pel consum, la història de les truites del riu, explicació de les constel·lacions...

En acabar, ens van convidar a una copeta de cava a la Sala de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya, on s'exposen multitud de cartells que commemoren que l'any 1931 a l'habitació 202 de l'hotel es va redactar l'Estatut de Núria.

Diumenge pel matí vam començar amb un mini-golf i després vam fer un altre passejada, aquest cop fins a la presa.

Ja de tornada a Ribes de Freser, vam visitar el museu que hi ha a l'estació i vam tornar cap a casa.