Xalets de Prades (Tarragona) | 25 i 26 de juliol de 2020

El Nadal passat vaig regalar a l'Eva un cap de setmana als Xalets de Prades, un complex rural format per un conjunt d'allotjaments 100% ecològics situats al Parc Natural de les Muntanyes de Prades, en ple cor de la Serra Litoral.

Hi ha diverses modalitats d'allotjament: suites, cases de fusta, iglús amb sostre de vidre per veure els estels... però com que hi haviem d'anar amb la Martina em va cridar més l'atenció les cases de l'arbre, concretament la que té un altell amb llits pels nens.

Com que no és un complex massa gran, la primera data que vaig trobar disponible va ser pel juliol, encara sort que el confinament i les restriccions de mobilitat pel coronavirus ja han passat i hi hem pugut anar!

L'hora d'entrada son les 3 de la tarda, així que decidim baixar tranquilament pel matí i dinar allà mateix. Aparquem just al costat de la nostra casa, l'Alzina.

A la Martina li falta temps per trobar un parc infantil i fer-hi noves amigues.

El restaurant és tancat, però sí que fan plats per emportar que et pots menjar a la teva cabana o a les taules de pic-nic. Encarreguem una fideuà i unes croquetes.

Després de dinar ens instal·lem a la nostra casa i anem a fer una de les activitats disponibles pels menuts: la volta en poni. A la Martina li toca un casc rosa amb llacet que li encanta.

Després visitem la casa dels conills, les gallines, els cavalls i l'hort.

Els altres allotjaments del complex son els iglús, que tenen una part del sostre de vidre per veure els estels de nit, i les cases de fusta , tot en un entorn molt cuidat.

Per sopar sí que hi ha servei de restaurant. Per la Martina demanem el menú infantil: macarrons i pollastre empanat amb patates (un plat enorme) i gelat de postre.

I nosaltres gaudim d'una torrada d'escalivada i un trinxat amb botifarra negre de primer, un parell d'entrecots de segon, i pastís de formatge i coulant de postre. La veritat és que la qualitat de tot és excel·lent!

El dia ha sigut tant intens que la Martina es queda adormida a la taula i l'hem de portar en braços a la casa...

Ens llevem pel matí, la Martina al seu altell, i anem a esmorzar.

L'esmorzar també és molt complert: torrades amb tomàquet, fusta d'embotits, pastes, mantega, melmelades, iogurts, sucs...

Un cop fet el check-out a les 11 i carregat el cotxe, fem una darrera visita a la piscina i tornem cap a casa.